Nieuws,

010inclusief Debat arbeidsdiscriminatie

Als Stichting Rosarium hebben wij op 24 januari 2017 deelgenomen aan 010inclusief Debat Arbeidsdiscriminatie dat werd gehouden op de Hogeschool Inholland. De volgende kandidaten waren aanwezig tijdens het debat: Pieter Heerma Tweede Kamerlid (CDA), Richard Moti kandidaat Tweede Kamerlid (PvdA), Munish Ramlal kandidaat Tweede Kamerlid (D66), Antoinette Laan kandidaat Tweede Kamerlid (VVD), Paul den Uijl regiodirecteur Tempo Team, Geert Eijkenboom directeur Particuleren & Private Banking Rabobank Rotterdam, Cyriel Triesscheijn directeur RADAR/Art.1 & IDEM Rotterdam, Alaoui Alaoui, teamleider Social Work van Hogeschool Inholland.

010inclusief is de naam van het Rotterdamse Platform tegen arbeiddiscriminatie. Het gaat om arbeidsdiscriminatie waarbij sollicitanten anders worden behandeld dan anderen op grond van, huidskleur, geloof, geslacht, seksuele gerichtheid, chronische ziekte, handicap of leeftijd. Tijdens het debat zijn er verschillende onderwerpen aanbod gekomen. Het publiek mocht meepraten en hun ervaringen delen over arbeidsdiscriminatie. Het was voor ons als stichting een innovatief en inspirerende avond geweest. Wij als Stichting Rosarium vinden ook dat iedereen een gelijke kans verdient op de arbeidsmarkt. Iedereen moet beoordeeld worden op hun talent en ervaringen.

Vrouwendag

Dit zal sluiten in 20 seconden