High Tea met columnist Suna Floret

Maandelijks schuiven bekende en minder bekende Nederlanders aan om in een inspirerende en informele setting van gedachten te wisselen met jongeren, studenten en andere geïnteresseerden. Op woensdag 9 oktober klom Suna Floret in de stoel om haar ervaringen als freelance columnist met ons te delen.

Gezien het tijdstip van de bijeenkomst, werd Suna Floret met een High Tea ontvangen. Na de thee ingeschonken te hebben, kwam het gesprek op gang.

Suna nam ons mee in haar verhaal. Van haar weg naar het HBO, de verschillende sporten die zij heeft beoefend, haar tijd in Istanbul naar hoe zij dankzij haar motivatie werd toegelaten tot de Postacademische Dagblad Opleiding Journalistiek.

Alhoewel haar moeder het liefst zag dat Suna juf zou worden, is zij haar passie gevolgd. Dankzij de steun van haar ouders, in het bijzonder haar moeder, heeft zij haar droom kunnen realiseren. Nu ze naast freelance columnist ook als parttime docent aan de Hoogeschool Rotterdam werkt, heeft ze de wens van haar moeder ook kunnen waarmaken.

Klik hier voor de column die Suna Floret naar aanleiding van haar bezoek aan Rosarium schreef.