Cultuur Proeven: Betoverend Marokko

Rotterdam heeft een rijkdom aan culturen. Jammer genoeg wordt deze culturele diversiteit niet altijd even positief belicht. Om Rotterdamse vrouwen, jong en oud, in aanraking te laten komen met deze culturele rijkdom, wordt eens in de twee maanden een culturele ontmoeting georganiseerd.

Eerder konden geïnteresseerden een kijkje nemen in de Afghaanse, Turkse, Indonesische, Russische en wereldkeuken. Onze volgende ontdekkingstocht ging richting de parel van Noord Afrika, namelijk Marokko.

De stagiaires en vrijwilligers zijn de hele ochtend in de weer geweest om ons te verrassen met heerlijke Marokkaanse lekkernijen. In traditionele klederdracht werden de gasten ontvangen en kregen zij informatie over de Marokkaanse cultuur, vakantiebestemmingen en natuurlijk de keuken. Hierna kon er genoten worden van de heerlijke gerechten.

Benieuwd naar de volgende halte van onze culturele ontdekkingstocht? Abonneer je op onze nieuwsbrief zodat wij jou hiervan op de hoogte kunnen houden.